Sistemele de plată ale cazinourilor online sunt așa-numitele căi a cazinourilor online disponibile pentru depunerea fondurilor în conturi și pentru retragerea acestora. Metodele de plată variază de la carduri bancare convenționale la resorturi de plată electronice. Fiecare dintre aceste metode are pro și contra. Toți acești factori trebuie luați în considerare timp ce alegeți un cazinou în care tindeți să debutați ca jucător.

Căile care pot fi alese

Depunerea și retragerea fondurilor sunt disponibile pe mai multe mecanisme de plată. Creditarea resurselor într-un cont la SlotV – cazinoul este instantaneu, retragerea va necesita verificarea identității.

Depozitul minim la SlotV este de 50 RON. Puteți face două cereri fără taxe pe zi, iar retragerile sunt de obicei procesate în 24 de ore. Acest fapt indică că nevoie ar fi să primiți banii timp de 1 până la 5zile, în funcție de opțiunea de plată aleasă.

contul de casino slotv

Opțiunile disponibile sunt:

Retragerea este posibilă numai prin mijlocul de plată în folosința cărui reînnoirea a fost efectuată mai devreme. Când trimiteți o cerere, nevoie va fi să vă verificați identitatea.

Termeni și conditii

  1. Compania nu acceptă fonduri de la terți, adică prieteni, rude, parteneri și / sau soți. Trebuie să depuneți resurse în contul dumneavoastră numai din contul / sistemul și / sau cardurile ce adnotate au fost dumneavoastră. Dacă, în timpul verificării de securitate, s-a constatat o încălcare a acestei condiții, atunci toate platile la casino SlotV vor fi confiscate și returnate.
  2. Dacă un bancar transfer este solicitat să returneze fondurile proprietarului de drept, atunci toate cheltuielile / taxele bancare acoperite vor fi de către destinatar.
  3. În cazul depunerilor bănești suspecte sau frauduloase, incluzând uzul cardurilor de credit furate și / sau a oricărei alte activități frauduloase, inclusiv depunerea de fonduri la casino în scopul schimbului între instrumentele de plată, Compania păstrează posibilitatea de a bloca contul, de a anula orice plată făcută și de a recupera orice câștig.

Dacă doriți să opriți utilizarea serviciului pentru următoarea achiziție a serviciului și / sau a bunurilor, puteți scrie un e-mail despre acest lucru la echipa de asistență.